دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته پنجشنبه 12 تیر 1399/ شماره 58
آیا تابستان 97 در حال تکرار است؟، افزایش دلار نیمایی به 289 تومان رسید، دلار صرافی؛ بدون تغییر در 18 هزار و 950 تومان، صعود برنت به 42 و نفت آمریکا به 40 دلار...
پست های رادیویی مرتبط:

آیا تابستان 97 در حال تکرار است؟
بازار در حال سپری کردن روزهایی است که نرخ ارز، همه رکوردهای گذشته‌ی خود را پشت سر گذاشته و دلار نیمایی و دلار صرافی، هر هفته، تولیدکنندگان را غافلگیر می کنند.
در بورس کالای محصولات پلیمری این هفته، تقاضا، 2 هزار و 400 تن افزایش یافت و از 121 هزار و 870 تن هفته قبل، به 124 هزار و 306 تن رسید. تقاضای ثبت شده در این هفته، طی 14 هفته سال 99، رتبه سوم بیشترین میزان را به خود اختصاص داد.
نسبت معاملات به عرضه در دو هفته‌ی تیرماه بهبود خوبی پیدا کرد و طی هفته جاری و هفته گذشته، به بالای 90 درصد رسید. بررسی نسبت معاملات به عرضه در 6 هفته گذشته نشان می دهد در خرداد، هفته به هفته بر درصد معاملات به عرضه افزوده می شد، تا اینکه در هفته اول تیرماه با 93.1 درصد، بالاترین میزان معاملات به عرضه طی سال 99، ثبت شد.
تأثیر صعود قیمت های خوراک و قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی در کنار افزایش مداوم و بی توقف دلار نیمایی، علائم پیش رو در بازار داخلی را تنها به یک جهت هدایت می کند و آن هم، تکرار هفتگی افزایش در قیمت های پایه و بالا رفتن مداوم قیمت ها در بورس کالاست.
در شرایط فعلی، اختلافِ بین دلارِ قیمت های پایه با دلار بازار رسمی، به حدی افزایش یافته که جذابیت زیادی برای جذب سرمایه های سرگردان ایجاد شده و اگر به جای محدودیت های فروش، فرمول محاسبه تغییر نکند، باید منتظر تداوم افزایش تقاضا و بالا رفتن رقابت ها بود. گویی تابستان سال 97 در حال تکرار است.

افزایش دلار نیمایی به 289 تومان رسید
امروز دلار نیمایی از مرز 16 هزار و 400 تومان عبور کرد و تنها در 4 روز، یعنی از دوشنبه تا پنج‌شنبه، 289 تومان افزایش پیدا کرده. باید منتظر ماند و دید تا یکشنبه هفته آینده، آیا به مسیر صعودی خود ادامه می دهد یا خیر؟

دلار صرافی؛ بدون تغییر در 18 هزار و 950 تومان
امروز دلار صرافی قیمت دیروز را تکرار کرد و در 18 هزار و 950 تومان، ثابت ماند. این در حالی بود که در بازار آزاد، دلار در حال پیش روی در کانال 20 هزار تومان است.

صعود برنت به 42 و نفت آمریکا به 40 دلار
قیمت نفت برنت، امروز در بازارهای جهانی به 42 دلار صعود کرد و نفت آمریکا هم از مرز 40 دلار گذشت. آخرین قیمت نفت برنت: 42 دلار و 61 سنت. قیمت این لحظه نفت آمریکا: 40 دلار و 13 سنت.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟